Hoe werken wij
Werkwijze van Bas Koeten Classics
Bas Koeten Classics hanteert dezelfde werkwijze als bij de raceauto’s van Bas Koeten Racing. Door te starten met een intake en uitgebreide diagnose zorgen we dat we vooraf precies weten wat te verwachten. Voor we starten met de werkzaamheden hebben we scherp wat jouw eisen en verwachtingen zijn en daarna kunnen we het werk doelgericht en efficiënt uitvoeren. Zo zijn er geen verrassingen: niet voor jou als eigenaar én niet voor de monteur!
1. Intake
Wat moet er aan de auto gebeuren? Wat zijn de wensen? Zijn er problemen? De intake geeft richting aan alle voorbereidingen en werkzaamheden.
Bij jou in de garage, of bij ons? Het kan allebei. Ook het transport van jouw auto regelen we graag. Kies je voor een intakegesprek in onze werkplaats? Dan zijn de koffie en de intake beide voor onze rekening.

2. Diagnose
De intake is de basis van de diagnose. Zo weet de Technisch Specialist welke delen van de auto extra aandacht nodig hebben. Uiteraard rapporteert hij ook andere opvallende zaken, en je ontvangt advies over een eventuele oplossing.
Bas: “De diagnose is het uitgangspunt voor het plan van aanpak waarmee de Technisch Specialist het werk uitvoert. Samen met de indicatie van het benodigd aantal uren en de richtprijs voor onderdelen heb je goed inzicht in wat er op welke manier gedaan gaat worden.”

3. Akkoord!
Na jouw akkoord op het plan van aanpak, bestellen we de onderdelen en plannen we het werk aan de auto in. Gaat het om een groot project? Dan vragen we je om een voorschot ten behoeve van de onderdeelbestelling.
4. Aan de slag
De Technisch Specialist gaat aan het werk en registreert precies wat er gebeurt. We zorgen regelmatig voor updates, bijvoorbeeld via WhatsApp of e-mail. Zo blijf je op de hoogte van de vordering. Komen we iets onverwachts tegen? Dan overleggen we uiteraard eerst met jou voor een passende oplossing.

5. Opleveren
Na afronding van de werkzaamheden volgt een final check en eventueel een testrit door de Technisch Specialist om te zien of alles écht in orde is. Hij is tijdens de oplevering ook beschikbaar voor een toelichting en om eventuele vragen te beantwoorden.
6. Afronden
Na oplevering volgen uiteraard ook de factuur en bijbehorende specificaties. Omdat we je tijdens het proces op de hoogte hebben gehouden, weet je precies wat te verwachten. Heb je onverhoopt nog vragen? Geen probleem! Samen zorgen we voor de antwoorden.
